Pertandingan Mereka Cover E-novel??

11:13


Masa-masa tengah layan nak buat cerpen, saya terbaca blog Mata Pen tentang satu pertandingan mereka Cover E-novel yang dianjurkan oleh Mata Pen sendiri. Bagi saya, pertandingan ini sangat menarik kerana dapat menarik minat para blogger yang lain untuk turut serta tidak terkecuali saya.

So...saya pun nak tunjukkan lar hasil kreativiti saya yang tak seberapa ini khas untuk Blogger Mata Pen:)


 Adi Putra sebagai?


Asmirandah sebagai?



Taufik Batisah sebagai?



Lee Dong Wook sebagai


Ta...da....dah siap...macamana? Ok tak??? Sila Komen?? huhuhu


p/s : Harap-harap...cover e-novel ni diterima baik...tahniah kepada blogger http://starluvu.blogspot.com..sebab sudi anjurkan pertandingan macam ni...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images