Keputusan CONTEST AKU, KS & P2U

12:45


Assalamualaikum dan Anyeong buat semua kaki blog semua. Ingat tak contest yang pernah saya cerita dulu. Alhamdulillah, tak sangka saya berjaya mendapat tempat kedua dalam CONTEST AKU, KS & P2U yang dianjurkan oleh Group Peminat Setia KARYASENI dan PENULISAN2U. Keputusan ni dah lama jugak ni tapi hari ni baru berkesempatan nak post..hihihi

Contest ni ternyata mendapat sambutan yang cukup menggalakkan dari penggemar novel. Selain itu, dengan adanya contest seperti ini, hubungan persahabatan juga akan dapat dieratkan. Di sini saya kongsikan hadiah kemenangan saya. Sebelum itu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Kak Nick' Shaz yang sudi menganjurkan contest seperti ini dan rajin mencari sponsor untuk hadiah contest ini. Kak Rehan Makhtar, saya cukup berbangga kerana mendapat mini novel daripada akak. Memang terbaekkk la..


Tadaa....inilah mini novel koleksi REHAN MAKHTAR...semuanya best


...4 koleksi mini novel...


Kerana Sekali Cinta...


Ku Ingin Milikimu...


Subahanallah Aku Mencintainya...


Untuk Dia...


Me....:)

p/s : Special credit to my sis yg ambil gambar saya...but buku tu saya la yg ambik..hihihi

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images