RAYA OH RAYA!

12:50


Assalamualaikum dan Anyeong buat semua pembaca blog...hihihi...sebelum itu saya ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin jika ada salah silap perkataan di dalam blog saya. Agak lama juga blog ini tidak diisi dengan entri baru...so, hari ini saya ingin berkongsi kemeriahan saya sekeluarga menyambut hari raya. Kepada pembaca-pembaca yang tertunggu untuk next entri cerpen atau novel, insyaalah akan saya update nanti :)

Suasana di pagi raya....kredit to my elder sis yang mendeko ruang tamu ni :)

Antara kuih raya...hihihihi

Pagi-pagi pun tetap tengok drama korea I Hear Your Voice...hihihi..tv ni aku yang kontrol!!



Tadaa!! Inilah famili saya....automatik minta kamera yg ambilkan..sbb takde orang nak disuruh..hahaha

Babah dan Mama :)

The only one my little brother :)

With my second sis, little brother, ME and my little sis..elder sis yg tangkap gambar :)

Ok..Cik Kir@ Lee nak pose raya dulu....huhuhu :)

With my cousin...sebelah mama :)



Ni masa open house...thank to my friends sudi datang..ada yg balik kampung tu, its okay la :)

Antara yg datang berkunjung ke rumah...masa open house raya ke 4 :)

With my mama :)

With my elder sis....:)
Saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN...dah macam buat pengumuman raya pulak! Ok...itu sahaja entri untuk kali ini...nantikan entri terbaru akan datang :)






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images