Holiday in KL 2013 (25 Mac-29 Mac)

17:01



Assalamualaikum buat kaki-kaki blog semua. Hampir seminggu saya tak update post baru. Kali ni saya nak share sedikit memori indah bercuti bersama keluarga saya di Kuala Lumpur. Hihihi.....bestnya sebab semua dapat berkumpul satu keluarga. Dan....yang paling best, saya dapat pergi KINOKUNIYA for the first time. Habis novel saya borong....tak rugi keluarkan duit beratus beli novel terbaru dan ada juga novel yang tak dapat nak cari kat Labuan ada di KINOKUNIYA.


Tadaaa!!!! KINOKUNIYA...wait for me..i come....


Suka-suka ambik gambar depan KINOKUNIYA...sempat juga ...


KLCC


Hahaha....ini dia hasil borongan novel dari KINOKUNIYA...


cantik cover novel ni....ada lagi banyak...tapi ni je la yang sempat ambik cantik-cantik...


saja nak tayang plastik KINOKUNIYA...hiihihihi





pose depan Istana Negara...




View dari luar Istana Negara


Test...test pakai kaca mata hitam...huhuhu


sempat lagi ambil gambar ni walaupun takut-takut sebab masa ni dalam Cable Car...


 ......Cable Car......




banyaknya.....barangan antik kat belakang tu...


view dari atas outdoor game kat Genting Highland






with my elder sis....hihihi







p/s: Tamatlah holiday saya with my family,
Bestnya tak terkata, harap-harap boleh pergi lagi.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images