Teaser Novel DATING KONTRAK! 12

11:14



TEASER: Novel DATING KONTRAK! 12


Qhaliff Ezham : " Kalau aku tak terlanjur cakap kelmarin, mesti khabar angin ni takkan berlaku. Huhh!! Ini semua fasal Ellysa! Kalau tak sebab minah giler tu, semua ni takkan berlaku. Kalau berita ni sampai kat telinga ayah, mama, macamana? Boleh ke mereka terima? Ah…sudah!!"

Anith Ezara : “ HAH!!! Dalam mimpi je la! Aku tak ingin! Kau ni masih tak faham-faham jugak ye? Aku dah ada TEMAN LELAKI!” sengaja Anith menekan perkataan TEMAN LELAKI kepada Adam Farish. Siot betul mamat ni!!

Adam Farish : “ Anith, sayang…saya tahu awak tipu je kan? Saya tahu awak masih cintakan saya. Tak payah la nak menipu. Saya tahu hal kelmarin tu sebenarnya cuma lakonan awak saja kan? Takpe, saya faham. But, whatever it is, I still love you. Always love you.” Ucap lembut dari Adam Farish. 

Anith Ezara : " Uwekkk!!! Nak termuntah aku dengar si Adam ni panggil aku bersayang-sayang. Boleh jalan daa…kalau dulu kau lafazkan ayat-ayat cinta tu pada aku, mungkin aku suka tapi bukan sekarang! Kalau diberi pilihan, lebih baik aku pilih si Qhaliff yang sombong tu. Sekurang-kurangnya aku dah tahu perangai Qhaliff tu awal-awal. Bukannya macam si Adam ni,waktu bercinta bukan main lagi bunga-bunga cinta dia lafazkan. Bila dah sampai nak bertunang, dia tinggalkan aku!"

p/s : Nantikan Bab 12 DATING KONTRAK!... :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images